tack för att du finns..

tack för att du finns elin åkerholm ♥

När vännerna sviker och allt gör ont
När glädjen tynar bort och allt blir tomt
När tårarna rinner
Och hoppet försvinner
När du trängs ut i kylan, så kallt
Jag lovar, jag offrar allt
Jag ska alltid mot dig le
Jag ska alltid dig se
För du finns här för mig
Jag ska alltid hjälpa dig
Jag älskar dig, du är min kropp, du är mitt blod
Detta kallas vänskap, inte mod

When friends let you down and everything hurts
When the joy withers away and everything is empty
With the tears flowing
And hope is lost
When you pushed out of cold, so cold
I promise, I offer all
I will always smile at you
I'll always see you
For you are here for me
I will always help you
I love you, you are my body, you are my blood
This is called friendship, not mod.


                      Elin Åkerholm       ♥        Freja Svantemark





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com