OMFG!

OMFG,
min klass är helt ramdom/weird HAHAHA!
När vi hadde musik idag skulle vi komma på vad
vi skulle göra på skolavslutningen.

Albin bah; CHEEARLEADING!
Julia och Jag bah; JAA! HAHAH
Alla andra typ; neej, vad tråkigt!

Och på något sätt lyckades vi övertala hela klassen OCH
Angelica. (musikläraren)
HAHAH, över lycklig xD
Skolavslutnigen kommer bli heeeelt weird! ;D
Vi ska typ komma på en ramsa till Barbra streisand (Instrumental)
och i "refrengen" ska vi typ skrika
ge mig ett A!
ge mig ett K!
ge mig ett E!
ge mig ett R!
ge mig ett S!
HAHAHAH.
Och så ska vi ha pompoms såklart!
HAHAHA, ser det framför mig när vi kommer in och alla tror att vi ska sjunga och sen
börjar vi viffta med våra pompoms och dansar HAHA OFG ;D



HAHAHA, min klass <3
love u ;D

Kommentarer
Postat av: Maja Mannen

JAAAAAAAAAAAG ÄR ÖÖÖVERST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-11 @ 21:23:17
URL: http://majsanthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com