FrejaFailar

Tror jag borde göra en kategori som heter FrejaFailar
det hände ju ganska ofta ;)
Och nu har jag gjort det IGEN!

Idag på NO lektionen skulle vi göra byggnader av limm (limpistol)
och okokt stagetti O-o
Då skulle jag göra en "limmkula" så jag tryckte ut så mycket limm jag kunde typ
och sen efter en stund la jag hela fingeret i limmet!
och det va typ 200 grader!
och jag typ skrek så högt jag kunde och pillade bårt limmet som fasnat på
fingert och då så va det inte bara limmet jag pillade bårt ofc.
för då kom typ allt skinn med oxå, skit äkligt!
och senb sprang jag till diskhon och spolade kallt vatten på såret så mitt finger dommnade bårt.
HAHAHAH, och såklart hände det mig oxå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com