älskar min klass ♥

asså ångrar inte en minut att jag slutade i pro.
värkligen älskar min "nya" klass och min "nya" skola.
och igår på klassresan komma alla närmre varandra både bokstavlgen
och som vänner. hehe.
Först va vi på kastellet i vaxholm, som Fångarna På Fortet. 
Där blev vi indelade i lag. Och i mitt lag va typ alla jag inte brukar vara med annars.
Det va så jävla kul. man pratade med alla och skrattade, nästan grät, höllvaranndra i händerna för att lugna varandra när något va läskigt. och mitt lag hette team arshel, HAHAH, tyck att det är hur omoget som hellst men det va faktist Maja, Albin och Julia som bestämmde det. 
OCH VI VANN HELA SKITEN! är så jävla stålt. vi värkligen sammarbetade vid alla stationer och det kunde hända att någon blve sur på någon för något men sen la man det bakom sig och gick vidare. asså sorry men måste svära. I FUCKING LOVE YOU ♥

och nu har jag bara skrivit om kastellet men jag her ju en hel kväll,natt,morgon att skriva om oxå.
vi sov ju över i idrottshallen på skolan, eller sov och sov. sov 2 timmar!
vi kollade på film, pratade, spelade fotboll, elin och jag blev utelåsta när vi skulle gå ut mitt i natten typ sammtidigt som det va INBROTT I SKOLAN. fatta vad läskigt! för mårgonen vimmlade det av polissr utanför. och inbrottet va i bygggnade brevid oss. Fan vad rädda Elin och jag va! så vi kunde inte sova så vi låg och pratade och sen heltplötsligt kom Emelie krypnades och frågade om vi villd dygna med dom.
Vi bah: OFC! <3
sen efter en och enhalvtimme så slocknade jag och då va klockan tre och det va emellan tre och fyra inbrottet va. FATTAR INTE ATT JAG MISSADE DET. ;c
Men Elin, Julia, Emelie, Erika och Amanda dygnade. bra jobbat cheyer (y'
fan vad kul det va. jag älskar fan er! <3

Nu årkar jag inte kolla igenom om det finns några stavfel så det får ni leva med.. och fattar inte ett skit av hur man laddaröver bilder från kameran till datan så ni får bilder senare.
poss på er <33

Kommentarer
Postat av: Julia

Nr. 1. Vi älskar dig också! ;) <3

Nr. 2. Försök inte! Jag kom också krypande mitt i natten! (Vi kröp ör att om din pappa vaknade kunde vi bara lägga oss på golvet ;P)

Nr. 3. Jag fattar inte heller att du missade det, det va askul!

Nr. 4. Vi samarbetade jäääääääääääääättebra på stickanerhandenikrukangrejen, alla skrek och skrämde upp varandra... ;)

2011-06-01 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com