Dagens Fail..

HAHA
Grattis Elin!
du blev tilldelad DAGENS FÖRSTA FAIL!

För er som inte va med mig, elin och emma
idag kan jag förklar vad vi asgarvad åt idag på rasten.
Elin blev sur på sin lillasyster (Jossan) och
Emma bah; Vi jagar dom!
Elin bah; Nej jag pallar inte.
sen Elin bah; Jag ska peta ut hennes ögon EN efter ETT.
(HAHAHA. min och Elins sjuka humor.)

sen
Jag bah; Jag ska lägga ut det här på min blogg! 
Elin bah; jag och länka min blogg oxå då!
Jag bah; HAHA. Elin lite fel sätt att gör "reklam! för sin blogg på.
Och sen asg va åt det oxå. xD
Men här är hennes länkning hon ville ha ;))

http://mydayz.blogg.se/

En efter en stund när emma reste sig från stocken vi satt på
så satte jag mig på hennes plats.
Hon bah; FREJA!
Jag bah; Nej nu sitter jag här ;p
Oxå "kollade" jag upp på henne och blundade.
Hon bah; Varför blundar du?
sen bah sa hon; Haha, freja din blinda mula!
Jag bah; NEJ DET ÄR SOLEN SOM ÄR IVÄGEN!
och sen asg vi åt det oxå xdd
Världens sämsta humor man har asså

(Kollade inte efter stav fel nu för ska äta men om det finns så får ni leva med det xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com