BFF <33

Freja + Ellinor = BestFriendsForever<33

Ville göra ett till inlägg till min sötis Ellinor!
Hon är värd alla ursäkter i världen!
För det jag gjorde, förstår inte att vi nästan fått tillbaka det vi hadde innan..
Jag svek dig, jag lämmnade dig ensam i nästan ett år!
fattar fortfarande inte att jag gjorde som jag gjorde
men saker som har hänt går inte att ändra på hur mycket man en vill.
Sviker dig ALDRIG igen!
Du förlät det jag gjorde tråtts allt skit du hara tagit och det är därför jag skriver det här.
Vi har varit bff i 6 år och vill att det förblir så!
Ellinor du är mitt allt, vi berättar allt förvarandra och vill att det förblir så <33
En till låt till dig älskling <33




Du är värd alla förlåt i värden! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com