HAPPY GIRL

fak, vad jag är på bra humör!
Va och shoppa med mamma och moa idag och sen klockan
fem ska vi till wira
då tänker ni.. Vad fan ska hon där och göra?
Jo, jag och moa och fler barna/vuxan ska ta hand om hästarna som ska va med i wiraspelen
i 20 dagar!
man är två och två på en häst (det är hästar inga ponnys)
så ska man sköta dom i 20 dagar varge kväll från 5 till 10
och man rider ut med dom andra som sökter hästarna och man får rida och bada.
och idag ska vi upp dit och bygga hagar till hästarna!
så jävla naiz, bästa sommaren ever eller vad?
efter som att buckita har fång och vi inte kommer kunna rida henne på hela sommaren
som jag har glömmt att skriva... o-o 
MAJGOSH, HAPPY GIRL ELLER VAD?!
och vi hjälper dom som rider på wiraspelen oxå när dom har föreställningar.
dom ska bara kunna sitta upp, göra det dom ska och sitta av igen.
rästen ska vi sköta! AAAH, FAN VAD GLAD JAG ÄR!
VILL BARA SKRIKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com