gosh..

sorry för DÅLIG update, men ha haft såå mycke att göra x-x
men det jag skulle säga va att jag tror jag är kär igen.
kär på riktigt. träffa värsta värsta snygga killen igår.
när jag sa det till ellinor hon bah; R****s kollar på dig. 
Jag bah; ha-ha, nej..
Hon bah; JO, kolla han tittar på dig hela tiden.
Och jag vänder mig om och kollar och han möter min blick. [stvaning]
majgosh, i den stunden blev jag hööögrööööd i ansiktet och kollade bort.
asså shit, antingen så är jag kär eller så är jag jävligt desperat.
men tror mer på det första <3
Han är as snygg och han rider, kan det bli bättre?!
[de va enda ledtråden ni fick ;)]


Kommentarer
Postat av: clarasandin

Frågestund på bloggen skriv gärna :) <3

2011-06-29 @ 22:14:18
URL: http://sandinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com