Cha girls and boys..

Hejhej, sårry för SKITDÅLIG UPDATE men ska försöka komma igång med bloggningen igen.
menmen, har inte alltid tid att blogga.
Men nu till det jag skulle berätta.

Va på garnsviken idag med familjen+emma och ellinor,as nais.
Och då mitt i allt när vi ligger och solar kommer den killen som värkligen inte fick komma i det läget!
tänker inte skriva på bloggen vem det va. isf om ni vill veta får ni skriva på fb eller något.
men iaf, vi går och badar och då kommer han med sina kompisar. och ha bah; HeeeEeJ FfReeEjAA! med värsta målbrotts-rösten. jag bah; hej ****. och tyckte typ allt va pinsamt. och sen när vi är vid bryggan så har han simmat ut till flotten och så ligger han där med sina kompisar och stirrar på mig.
jag bah; shit, har han problem eller? till ellinor.
och sen när han kommer upp på bryggan puttar han i mig!._.
han är så död.>8c
bara det jag ville säga. intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com