ni gör min dag <33

cha cha,
har precis gjort engelska för vi har prov på det på typ fredag ;s
men men, innan det va jag hoss Emma med Elin och flummade lite och tog några helt weirda bilder..
och innan det fick jag veta av mamma att buckita är HALT (n'
inte så kul.. ;c
men när jag va hoss emma glömmde jag det och hadde kul..
ni gör min dag sis..
utan er skulle jag allrig klarat mig.. ♥

här kommer några flumm bilder..


Elin 007
elin, elin åkerh**m med rätt att döda..


sis <33


love u gmn <33

det va bilder från skolan idag..
men nu kommer våra flumm bilder (yy



titttut!


HAHA min skärmsläkare på mobilen <33


höhö, bjuder ;*


vet, tycker oxå elin hoppar trampolin lite random


det här va den bästa bilden idag o-o tagen av min ofc, höhö
emma <3


haha, elin <3


och happy mii ;3


sis ♥


HEHE, gillar elins ansiktsuttryck (yy


älskar er sis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com