Ingen kan ta dig ifrån mig elsk <3

Ingen kan ta dig ifrån mig LouiseÄlsk ♥

Vi har varit bästavänner från första dan,
Vi har hållit ihop i 13 år, och jag hoppas det kommer
fortsätta så..
Klarar mig inte utan dig, ska alltid finnas där.
höhö, kommer ihåg när du bodde i samma område som mig och
vi va varge dag, nu kan vi bara ses på helgerna och loven men kommer alldrig släppa dig
eller lämmna dig. Vi har alltid hållit ihop och så kommer det fortsätta till sista andetaget.

Låt till dig..
(långt intro men lyssna på hela låten)

Sofijah - Jag vann mitt liv tillbaks 



Louies..
det är tack vare våra underbara mammor
som vi har lärt känna varandra och nu har
varit bästisar i 13 år.

TACK mamma och pallan.. 

..för att jag fått lära känna dennhär underbara personen <33
underbara Louise L*******m ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com