I'm so proud of you!

Sorry för dålig uppdatering men nu ska jag blogga mer.

Igår vare hoppkurs och jag och buckita hoppade en bana på ca 70 cm.
Min tränare sa efter lektionen att han hadde tänkt höja mer åt mej
och buckita men efter som att hon va lite stel så ville han inte göra det.
Och så sa han att vi kommer ha jätte kul med henne och att hon kommer kunna.
hoppa jättehögt och vi kommer komma långt med henne. SÅ JÄVLA GLAD JAG BLEV DÅ!
och att hon har jättefin galopp. I'm so proud of you Buckita.
äntligen har vi hittar rätt häst!
Och behöver öva på att rida bättre vägar men känns inte riktigt som det behövs, hon
hoppar ju fasiken endå. hon hoppar allt!
det va det som hände igår.. <3

idag ska jag och elli rida ut!!
tror vi ska rida över till skånsta och rida där
ska bli så jäkla naiz. funderar på om jag ska rida barkacka..
får se ;D
ååh! tänk att rida barcka på världens finaste häst i solskenet och 17 + grader!
låter som jag skryter men hon är fan bäst min fina chey<3
I will always love you <33

Imorgon ska jag och elli till kista och shoppa och kolla på bio.
så himmla naiz. och har 1500 kr nu som jag ska shoppa för!
fan vad jag längtar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com