aww, love actually..

I really love you..
..and will always do.




finest finest finest friends, will always love you and take care of you
and will never let you go, you have won a big piece of my heart

If you intend to run you to death, I will sit next to you.
When you bring a lot of drugs, I will take the same number.
If you intend to push yourself, you shoot me first.
If you want to live I will always live with you <3

( på svenska )
Om ni tänker köra ihjäl er, kommer jag att sitta bredvid er.
 Om ni tänker ta en massa droger, kommer jag att ta lika många.
 Om ni tänker skjuta er själva, får ni skjuta mig först.
 Om ni vill leva kommer jag alltid att leva med er <3


Kommentarer
Postat av: Elin <3

aww <3333 älskar dig med sis !! <33333

2011-04-27 @ 19:36:41
URL: http://mydayz.blogg.se/
Postat av: Emma <3

aww<33333333 jag älskar av hela mitt hjärta och kommer alltid finnas för dig syster <3333

2011-04-29 @ 13:47:52
URL: http://justemmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com