Welcome!


Hej har gjort en ny Blogg
innan hadde jag en som hetter www.frejsing.blogg.se
fast har den fortfarande men ville göra en ny ;D

I den här bloggen kommer jag skriva mer om min nya häst Antonio
och jag ska ju börga en ny skola så när jag gör det kommer
jag skriva om det oxå vidare ;>

och idag har jag varit hoss hästen som vi haft i typ en månad kanske
och när mamma jag och moa skulle hämta honom i hagen
så gnägga han när vi kom och kom fram till staketet :D
( Han kan ha gnäggat för att geisha kom/ En häst han gillar. men han kom fram till oss! )
Asså det är den bästa känslan som finns!
att veta att ens häst kommer ihåg en och kommer fram och möter en !! :D

Jag Älskar Dig Antonio !
Men Älskar Pakke ( Pakulik/ En häst vi hyrde i 4 månade och som jag saknar skit mycke! )
lika mycke!

I Love Horses 4ever <33
Ärr Såå Lycklig!

                                                    // P&K OFC♥

Kommentarer
Postat av: Moa syrran! :D

Din blogg kommer bli as bra!

Jag kan be hon som hjälpte mig med headher att hjälpa dig om du vill? :) <3333

2010-08-08 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com