Skit!

Skit!
kan inte lägga in bilder på datan -_-
måste fixa det för jag har 3 JÄTTE gulliga bilder på
Min häst och 3 andra hästar som står i det stallet ( Grindtorp <33 )
och en ganska rooolig bild på mig xD
Men som sagt måste fixa den ;''{
Så jag kan lägga in bilderna

Och Liter Skit för det här oxå
Snart börgar skolan IGEN -.-
Faste lite spännande för jag ska byta skola ;D
Hoppas det går bra och att jag och Sarah Dawn Fighner hittar ( Sara/Min Bff som oxå ska börga där )
Ned räkningen börgar ;S

5..

Och ennu mer Skit för min häst
Som är halt och inte går att rida ;{
vi trodde att han hadde fång ( en sjukdomm i hovarna dom får av att äta gräs )
mén nu har han ätit meddesin i en vecka och det blir inte bättre ;/
så vi tror att han har en innnflammastjon i en led i benet ;'[
I H8 IT Stackars lilla Nino ;''{   ( Antonio/ Min häst )
Men det blir nog bra ;<

Ska lägga in en bild på han och på mig och en annan häst ( dom billlderna hadde jag redan i datan )
Här kommer 2 sööta bilder ;>


Det här är jag och Pai-Pan ;>


& Min polle Nino ;> <33
I Love Ya
                                                                  // OFCFreja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com