Prolympia In My Heart

Tjenamors

Idag har jag varit i Åkersbärga Centrum med pappsen
vi köpte lite grejer till skolstarten. ;>
¤ En liten Almenaka ( stavinig )
¤ En Sax
¤ Limmstift ( Stavinig )
¤ Och lite annat xD
Och skolan jag ska börja i heter Prolympia <33
Jätte fin skola!
från 6-9 ;] och där kommer jag finnas varge dag i 4 år
( Förutom när det är Låv/Studiedag/Hälg )
Och om ni vill något är det bara att ringa på det här nr:et * * * * * * * *
xD
Och ( Pro ) är en idrotts inriktad skola och det passar mig bra
och redan i morgon ska vi GÅ till Dommarudden från Röllllingby och hem xD
Dom kör slut på oss redan efter andra dan xd
Fast vi ska inte bara gå dit och gå hem vi får ta med oss badkläder
och handuk, så att vi kan bada och så ska vi äta lunch där oxå. ;>
och det här är min älskade skola ;>
 l
 l
\/

<33


                                                                         // P&K OFC,F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com