ÅåååH!

ÅååH!
jag är skit trött ;'d
har varit på amerekanskafotbolls plan med klassen
och haft ( Prolympiad ) :'Z
men aja xD
och nu sitter jag vid datan och bloggar och ska snart äta mällis
och i morgon ska vi oxå vara ute ;S
mina ben kommer gå av!
och jag fattar inte hur jag ska årka 4 år till ;€
Men det löser sig hoppas jag ;'S
Ok så har jag fått 2 nya kompisar
Isabella och Emmelie <33
osv
men nu börjar jag bli jäkligt hungrig så jag går nog och
äter snart ...

och klasserna i skolan har olika namn
och det är namn på os städer
och min klass heter

s.t Louis <33


S.T LOUIS ÄGER xD <33


                                                                         // OFC,F // I Love ****

Kommentarer
Postat av: Emelie Davidsson

Hahah ja vet!! Vi ee så bäst våran kalss asså.<33

2010-09-02 @ 17:41:59
URL: http://emeliesdagaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Glitter Text @ Glitterfy.com